ik en de gang in londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Moana Aaldering - WaarBenJij.nu ik en de gang in londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Moana Aaldering - WaarBenJij.nu

ik en de gang in londen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Moana

09 November 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

WIJ ZIJN IN LONDEN!!!!!
echt te gek!!

  • 13 Februari 2008 - 05:16

    Willy :

    Jij vuile valsspeelster...!!! ;-)

    Moeten even contact opnemen trouwens haha. Ik weet niet eens hoe laat je aankomt enzo. Wij = luiaard x 2

    Later! XX

  • 18 Februari 2008 - 10:12

    Roooms:

    Heeey beeeb
    inmiddels alweer in china!! pff gaat eg snel.
    en nu is alweer heel weekend voorbij moet je zien hoe snel et gaat! nou hopelijk is je stage leuk.dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Moana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 13213

Voorgaande reizen:

16 Februari 2007 - 17 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: