Nog bij mijn lieve papsie, mamsie, broerke en hond - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Moana Aaldering - WaarBenJij.nu Nog bij mijn lieve papsie, mamsie, broerke en hond - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Moana Aaldering - WaarBenJij.nu

Nog bij mijn lieve papsie, mamsie, broerke en hond

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Moana

21 Januari 2007 | Nederland, Doesburg

Tja... het aftellen is al begonnen en volgens mij begin ik nu te begrijpen hoe dit programma werkt.. In ieder geval heb ik al gezorgd voor een hele mooie achtergrond. Een staaltje kunst zou je wel kunnen zeggen. Bedankt alvast lieve mensen dat jullie mijn site gaan bezoeken en gaan krabbelen, want ik ga er natuurlijk van uit dat jullie dat in grote getalen gaan doen.

Ik wil nog even met jullie delen dat ik morgen naar de tandarts ga en best wel zenuwachtig ben...Daarnaast kan ik ook in vreugde mededelen dat mijn moeder morgen zal beginnen met de vaccinaties voor het grote avontuur. Zoals gewoonlijk ben ik een beetje laat hiermee, maar ach ja ik heb nog 26 nachtjes en ik moet ook nog mijn visum regelen (schaam, schaam)

Dit was mijn eerste verhaal en ik houd jullie op de hoogte!

Een dikke knuffel van jullie liefhebbende Moana

  • 22 Januari 2007 - 10:31

    Lano:

    He Mo,
    Je hebt dezelfde achtergrond als ik!! Wat gezellig!!

    Is het gelukt met het opsturen van je paspoort naar Linda? Kom je naar Nijmegen om je papieren bij mij op te halen? Kunnen we nog iets gaan drinken in de stad ofzo!! Gezellig!

    Nou, ik hoor t wel

    liefs

  • 26 Januari 2007 - 11:36

    Jannes:

    heeeeeeej die mensen op die foto ken ik! :lol:

  • 30 Januari 2007 - 15:22

    Elaine:

    Zo meis!! Je site is helemaal gepimpt:P Gefeliciteerd...Wordt gauw beter en geniet van de komende dagen.
    liefs

  • 05 Februari 2007 - 18:46

    Romy:

    heey moowtjuh! heel leuk gedaan, alleen je achtergrond is toch gewoon groen?
    nou hele dikke kus en xie je snel (L)

  • 14 Februari 2007 - 22:18

    Piet:

    Heel veel succes in China.

  • 15 Februari 2007 - 15:50

    Ben + Jannie:

    Een hele fijne reis en toi toi toi,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doesburg

Moana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 13213

Voorgaande reizen:

16 Februari 2007 - 17 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: