IKKE BEN ER!!! - Reisverslag uit Beijing, China van Moana Aaldering - WaarBenJij.nu IKKE BEN ER!!! - Reisverslag uit Beijing, China van Moana Aaldering - WaarBenJij.nu

IKKE BEN ER!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Moana

17 Februari 2007 | China, Beijing

dag lieve mensen,

naar een ontzettend mooi afscheid op het vliegveld en een hele lange reis, ben ik er dan eindelijk. Ik ben nu ECHT in China!!! Jullie zullen het waarschijnlijk niet van mij verwachten, maar ik ben echt heel stoer geweest. Het was natuurlijk even flink slikken nadat ik door de douane heen was en een laatste glimp opving van pap, mam en Or, maar toen ik wat verder liep en een diepe zucht nam kwam er een onverwachte rust over mij heen. "Even wat slokjes water en dan knallen!" dat is wat ik dacht en het werkte..

De reis verliep voorspoedig en erg snel. Ik zat lekker bij het raam en naast mij had ik niemand zitten. Achter mij zaten van van die schreeuwblagen, die meer kabaal maakten dan de motor van het vliegtuig. :)
Mijn buurjongen (1 stoel verder) kwam uit Engeland en we hebben de hele weg gekletst en een film gekeken, geslapen heb ik dus niet..

Aangekomen op het vliegveld stond een mevrouw mij op te wachten, dus lang zoeken hoefde gelukkig niet. Van mijn buurjongen, Simon, nam ik afscheid en vervolgde mijn reis naar de universiteit.
Onderweg veel Chinees gepraat, waar ik zelf compleet versteld van stond. Is er toch wat blijven hangen afgelopen jaren hahaha...

Ik heb ook gelijk twee hele lieve jongens leren kennen. Een komt uit de Ivoorkust en een vlakbij Cuba. Zij hebben mij geholpen met de boodschappen, telefoonkaart en nu zit ik bij een van hen op de slaapkamer achter zijn computer.. met internet! Vanavond ben ik uitgenodigd om mee te eten en wat te drinken hier op de campus.

Morgen om 10.00 uur staat er ook al wat gepland. We gaan met alle internationale studenten jiaozi maken. Dat wordt dus nog wat...

Ik wil jullie nog allemaal heel erg bedanken voor jullie komst afgelopen woensdag. Het was een hele geslaagde avond naar mijn mening en ik kijk er met een hele brede glimlach op terug.

Dikke kus voor jullie allemaal!!!
jullie Mooowtjuh!!

  • 17 Februari 2007 - 09:03

    Iwan:

    Gewaagd Mootjuh. wel super stoer . Gr Iwan

  • 17 Februari 2007 - 09:06

    Lana:

    Met de slaap nog in de oogjes, even kijken of mo aangekomen is... En ja hoor!!!

    Nou meis, Heel veel succes en tot donderdag!

    Knuffel

  • 17 Februari 2007 - 11:03

    Roel Burgers:

    Heee mo! Leuk joh om wat van je te horen! Echt keigaaf je daar aan het studeren bent!

    Ik mag binnenkort ook weer weg, studeren in new orleans!!!!

    Veel plezier daar! enne k zal regelmatig je siteje bekijken!

    Groetjes Roel

  • 17 Februari 2007 - 11:10

    Sammie:

    HaiHai Moowtjuh!!

    En eindelijk in China ;)
    Vind egt leuk en "dapper" van je...

    Voor mij is het ook bijna zover, heb er egt zin in maar realiseer me het nog niet egt. Dat zal wel gebeuren als ik in de auto zit onderweg naar Schiphol haha...

    Mjaa ik wens je nog heel veel plezier en tot gauw he in Beijing ;)

    Kusjes van Moi

  • 17 Februari 2007 - 12:41

    Romy:

    heey lieve mooowtjuh,
    wat fijn dat je al zo snel mensen hebt leren kennen en dat je veilig bent aangekomen!Maak er iets onvergetelijks van daar, iig zoveel mogelijk genieten! hele dikke kus en knuffel! (L)

  • 17 Februari 2007 - 13:02

    AnnePanne:

    Hey lieve schat!!

    Wat fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent!

    Ben echt blij dat je al mensen hebt leren kennen en dat het goed met je gaat!!!

    Heeeeeel veeeeel plezier lieve mo en ik mis je!!!

    Dikke zoen xxxxxxxxx

  • 17 Februari 2007 - 13:54

    Rich..:

    jij stomme trut:)
    zomaar zeg j me nix da j na china toe bent sjongejonge:( majah khoop dat j het heel leuk hebt daar en spreek j noh wel
    doeidoei (K)

  • 17 Februari 2007 - 15:15

    Jannie En Ben:

    Super ,we knew you could.
    What the hell is : JIAOZI.


  • 17 Februari 2007 - 17:35

    Gil:

    EEy moowtjuh!..gelukkig een fijne reis gehad en veilig aangekomen. en? de koffer nog te zwaar? hihihi..nouw moowtjuh maak der der wat leuks van eh..maar china maar lekkker onveilig daar;)..zet de boel opzijn koppie..hihi..succes verder!! XxX Kusjuh Giltjuh

  • 17 Februari 2007 - 23:44

    Jannes:

    Heeeey dapper meisje!

    Te gek dat het allemaal zo goed verloopt en dat je veel Chinees hebt gekletst!

    Ik mis je heel erg..

    Pas goed op jezelf, maak zoveel mogelijk lol, en be strong!
    I'm just a phone call away..

    See ya soon, honey bunny!

  • 18 Februari 2007 - 12:57

    Pap,mam,orry,monty:

    dag lieve dochter van ons.fijn dat alles lekker naar je zin is.dikke kus

  • 18 Februari 2007 - 14:36

    Fam. Yellow:

    Jo Foeyonghe, blij dat je goed bent aangekomen. Hoop dat je veel leuke mensen tegenkomt. Denk aan ons, kusjes, de Yellowtjes.

  • 18 Februari 2007 - 16:11

    Fam. Drexler:

    Hey lieverd!

    We zijn hartstikke blij dat het tot nu toe allemaal zo lekker verloopt!
    Doe rustig aan, wij zijn sowieso al trots op je!!

    Dikke kus van ons

  • 18 Februari 2007 - 21:53

    Manneke:

    Lieve Mo! Wat goed van je meis! Ik ben echt heel erg trots op je dat je dit allemaal doet. Lang leve het internet, want zo kan ik toch nog een beetje contact met je hebben. Ik ben blij dat je daar al wat mensen hebt die je er een beetje doorheen helpen en zorgen dat je het fijn hebt daar! Lieve schat, een hele dikke vette kus op je kop! En zoek ff een lekkere chinees voor me uit! Luf Joe!!! (K)

  • 19 Februari 2007 - 12:24

    Ilja:

    Super Mo, fijn dat alles zo goed verlopen is.
    Wij komen er snel aan, hou je vast!

    X en tot donderdag!

  • 19 Februari 2007 - 14:18

    OrRy:

    Dat is toevallig ik heb net nog Chinees gegeten:d

  • 19 Februari 2007 - 14:30

    Mellie:

    wat fijn dat je je al op je gemakje voelt, hoop dat de jongens die je zo goed op weg hebben geholpen er ook een beetje smakelijk uitzien:)
    hihi.. je moet wel echt vaak je berichtjes up daten, wil wel alle details weten van je te gekke maanden in china!hoe was oud en nieuw trouwens, of niet zoveel van meegekregen?
    xje

  • 19 Februari 2007 - 18:41

    Peter:

    Heeeey Mo! Gelukkig is de reis allemaal goed gelopen, en echt stoer dat je zo stoer bent geweest!! Kijk al weer uit naar je nieuwe berichtje!

  • 19 Februari 2007 - 20:05

    Juud:

    Dag lieve Mo!

    Ik wilde nog even zeggen dat ik het laatst super gezellig vond! Alleen een beetje jammer van het eten.... Ik heb Luc nog niet gesproken, maar ik zal het hem zeker nog even zeggen. Ons zo behandelen! Wat denken ze wel niet! ;-) Het doet mij goed te horen dat je een voorspoedige reis hebt gehad en al wat contacten hebt gelegd! Fijn!

    Veel liefs en een dikke kus!

  • 19 Februari 2007 - 21:01

    Omi:

    Dag lieverd wat leuk zeg he stoertje!!
    Komt helemaal goed met jou maak me geen zorgen!

    Heb gewoon een super tijd daar!!! Love you en denk aan je

    hele dikke kus omi,
    Ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal!
    kuskus

  • 20 Februari 2007 - 10:40

    Derwy-Gerrit:

    Hey meisje. Fijn dat je goed bent aangekomen, hoop dat je het erg naar je zin krijgt de komende tijd, geniet er maar lekker van.
    Wat leuk dat we ook mee kunnen kijken!
    Heel veel groetjes van ons allemaal!



  • 20 Februari 2007 - 15:55

    Vivian:

    Ey Mo,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen & dat je zo dapper bent geweest ;-)
    Heeeel veel plezier de komende tijd! Enne.. ben errug benieuwd naar de volgende berichten!

    Koes, Vivo

  • 20 Februari 2007 - 22:28

    Manneke:

    Ik wil meer verhalen lezen!
    Postenn die handel meiske!

    KUS

  • 21 Februari 2007 - 13:09

    Hannie(mama Janneke):

    Fijn dat de reis goed is verlopen en je daar goed aangekomen bent. Veel succes en ik blijf je belevenissen volgen.

  • 21 Februari 2007 - 22:06

    Julienne:

    Heyhey!

    Alweer iemand die is vertrokken, ik geloof dat Marlon en ik de laatsten gaan zijn! :)
    Ga persoonlijk denk ik niet erg stoer zijn en eerst heel erg janken voordat ik in het vliegtuig zit :P
    Heel veel plezier in ieder geval, maar dat lukt geloof ik wel :D

    Groetjes!

    Ps. julienneweijden.waarbenjij.nu ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Moana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 13213

Voorgaande reizen:

16 Februari 2007 - 17 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: